Vidar og jeg skal ut og trene i morgen med tanke på North Sails Nesodden Høst Cup 2010. Påmeldt i doublehanded klassen, der også Tor skal lufte 350'en. F18 gutta har visst egen klasse der også, så dette kan bli kjempeinteressant!
How can we fix the ORC WRS?
for én uke siden
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar